fredag 18 november 2011

Ljuskrona


Kikar in och önskar er en skön fredagkväll!
Förutom ett gäng hyacinter köpte jag även två ljuslyktor från Miljögården på Interflora butiken igår.


Egentligen är jag mer förtjust i silver än guld och brons - men jag tyckte att dessa var så söta. Som små kungakronor.
Passar väldigt bra tillsammans med min lilla ljuslykta/lotusblomma som jag fick av mina föredetta kollegor för fleeera år sedan.


Att de små ljuslyktorna dessutom såldes för halva priset gjorde ju inte saken sämre! Två stycken för 39 kronor - DET tyckte jag var bra!

Ha en trevlig kväll!
Kramen Jenny

5 kommentarer:

zockervadd sa...

Supersöta var de, och billigt dessutom. Det gillas!

Ha en trevlig helg nu vännen, själv ska det jobbas:-(

Kraaam

dagdrömmar i vitt sa...

Heej vännen !!
Vilka fina ljuskronor. De är jättefina i guld!!
Önskar dig en skön fredagskväll!!
Kramkram<3nettan

Vi i Villa Ville kulla sa...

Billigt och jättesöta kronor!!!
Ha en bra helg!!
Kram Lotta

Unknown sa...

JÄttefina!
Du har så grymt bra smak.

Ha en fortsatt bra helg.

Kram

Helena - ullvi32 sa...

Vilket kap- riktigt fina!
Trevlig kväll, kram