tisdag 20 september 2011

10 000?! Det måste firas med en utlottning!


Kära nån - min lilla blogg har passerat 10 000 sidvisningar...


Det måste firas!
Lottar ut denna söta tavla som är gjord av goa Maggan, som kommer från samma ort som jag nämligen Trönö, Hälsingland.



Maggan tillverkar bland annat tavlor både på canvas och träpannå (som denna är). Hon säljer även sina alster, mest genom mun-till-mun - men kanske blir det en hemsida snart, vem vet? Om någon skulle vara intresserad så kan jag förmedla kontakten till Maggan!

Hur gör man då om man vill vara med i utlottningen;

En lott - kommentera detta inlägg
Två lotter -kommentera inlägget, länka med en bild till tävlingen i din blogg
Tre lotter - kommentera, länka och bli följare av min blogg

Glöm inte att tala om hur många lotter du har! Om du inte har någon blogg så kan du vara med å tävla ändå - skriv ditt namn bara så att jag vet "vem du är"!
Tävlingen pågår till 1 oktober

Lycka till!
Kramen Jenny

30 kommentarer:

zockervadd sa...

Åh vad kul och vilken fin vinst. Självklart tar jag tre lotter:-)
Kram <3

Anonym sa...

Jättefina tavlor som vanligt:-) Jag tar en lott. MVH Gunilla K

zockervadd sa...

Jag har nåt problem med bildöverföring när jag ska lägga till en gadget. Det står att jag överskridit gränsen? jag har inte kunnat lägga till nya gadgetar sen jag ändrade sidan:-( Så det får bli två lotter så länge så hoppas jag att jag det funkar snaaaart:-(
Kramis

Så Vitt Jag Vet sa...

Vad skoj med lotteri.. Och grattis ! Vill vara med..
Kraam
Sanne

Mitt Vita Björkebo sa...

Klart jag är med på din tävling:)...3 lotter tack!!
Jättefin tavla...,duktig tjej!
Ha det gott...
kram ANNA

dagdrömmar i vitt sa...

JAG VILL VARA MED 3 LOTTER TACK , hihi
Ja du det är kul att inreda en lägenhet. Men det blir lite mer ungdomligt i den. Det är ju mest tjejerna som ska vara där,,, så de får vara med och bestämma;)
Någon skön hemmakväll blev det inte,,, jag har storstädat hela huset, såå skönt. Och jag gjorde det för jag fick lust, inte i stress. Så det känns riktigt skönt!!
Sov gott vännen och lycka till med utlottningen
PS jag vill vinna, hihi

Änglarum sa...

Hej igen! så klart att jag kniper tre lotter :) den här utlottningen vill jag inte missa .. kramiz Jessica

shabby chic og lavendel sa...

Hei på deg :)
Gratulerer med så mange besøkende!
Eg vil også gjerne være med på give awayen din. Det er ei flott tavle du lodder ut.
Tar gjerne tre lodd eg :)

Klem klem <3

freddesvitahem sa...

Hej söta du!
Vad roligt att du kommer med en tävling efter 10000 sidvisningar.
jag är snart där med.
Jag snor åt mig 3 lotter.

Härligt att vimpelgirlangen kom fram.
Många kramisar.
Fredde

Vilmas Hus sa...

Åh, klart jag vill vara med! 3 lotter tack!

Ha en bra dag!
Kram Charlotte

Anette sa...

Hejsan!
Tack för grattiset hos Anna ;)
Såg att du hade en utlottning vill ju såklart pröva lyckan hos dej också hi hi
Jag tar 3 lotter ,länkar och lägger mej som följare .
Verkligen jättemysig tavla.
Ha de så bäst.
Kram Anette

Tinis vita hem sa...

Hej! Jag hittade till din blogg via Anette, kul att hitta nya fina bloggar :) Grattis till besökarantalet! Deltar gärna i din fina utlottning, har länkat och blivit följare, så jag tar 3 lotter :D
kram Tini

pysseltanten sa...

Halloj!
Hittade hit från Anette...ska kika runt lite hos dej..:)) Men först; SJÄLVKLART vill jag vara med o tävla om de fina tavlorna...:)) Länkar från min sida...
Kraaam Git

Änglarna finns sa...

Fin blogg du har..och Grattis till alla besökare!!!
Vill gärna vara med i din utlottning..och tackar ja till 2 lotter!
Önskar dej en fortsatt underbar kväll! Kram Annika

Rapport till Vänfors sa...

Skulle jättegärna vilja vara med i din tävling av den charmiga tavlan.
Vilken fin blogg du har, jätterolig att läsa.
Tre turlotter till mig. Kram Annika

Cathrine sa...

Oh en blogg granne.....
Surfar runt och hamnar på din blogg och får en känsla av att vi kankse inte bor så lånt ifrån varandra, jätte roligt!
Vill gärna vara med i din utlottning som du har. Jag länkar, jag har skrivit en rad och jag kommer att komma tillbaka. Tre lotter då.

Kram Cathrine

Helena -Hemma hos oss sa...

Självklart ska jag vara med och slåss om detta pris, jag älskar ju skyltar, texter osv :)
Följare är jag ju redan så 3 lotter till mig!
Turkramar Helena

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till alla besökare.Du har en kanonfin blogg.Vill gärna vara med och prova lyckan.Länkar från min blogg och tar 3 lotter.Ha en skön dag.Kram Rita ♥

Johanna Stålros sa...

Så himla kul att du hittade till min tävling så du kunde tipsa mig om din fina;) Jag tar tre lotter tack. Kram Johanna

Carina sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning, har ingen egen blogg så jag kan inte länka, det blir 1 lott för mig.
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

viktoria sa...

Grattis till alla besökare! Jag tar 3 lotter tack. Kram Viktoria

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen och tack för påminnelsen, den här fina tavlan vill jag absolut vara med och slåss om! Har varit dålig på att titta in på sistone, har haft fullt upp och dessutom legat nerbäddad hela helgen... sviter från spökslottsvistelsen...? ;) Jag kommenterar, länkar och är ju följare sedan lääääänge så jag hoppas på vinst med 3 lotter. Håller alla tummar och tår jag har!
Önskar dig en härlig höstsöndag.
Kram kram

Lycka är ~ Onnea on sa...

hittade hit till din fina blogg och tävlingen. vill gärna vara med, 3 lotter tack.
~marita~

Evashusotorp sa...

Klart jag vill vara med, 1 lott till mig.
Kram / Eva

Det vita dårhuset sa...

Klart jag vill vara med :) Jätte fin utlottning gumman!
Länkar och blir följare om jag inte redan är det ;)

Karmisar i massor*

Lena/isklockan sa...

Hej! Vilken fin utlottning . Jag vill jätte gärna vara med. Jag har länkat = 2 lotter.

Kram

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Hej!
Jag ÄLSKAR text tavlor och vill gärna vara med meden lott..kram♥

Anonym sa...

Hejsan
Grattis till alla besökare
Jag tar en lott och hoppas på tur
Hälsar
Lena i Kalmar

lena.idbrant@telia.com

tiiti66 sa...

Hej
Grattis till alla besökare. Jag undrar inte alls att så många gillar din blogg och besöker här. Jag vill också gärna vara med i utlottningen. En lott, tack. Jag själv har inte någon blogg att länka till, tyvärr..

Lili sa...

Grattis med så många besökare!
Jag är gärna med och tar 3 lotter.

har länkat på sidebar i min blogg:
www.gratishav.blogspot.com

blir följare med bloggnamn Gratishav.

Hoppas på tur!

Lili
mail:he-jasmine@163.com