torsdag 23 juni 2011

Nya temuggar


Dessa fantastiskt fina te/kaffemuggar fick följa med mig hem från utflykten till Växbo Kvarn igår.


Kvinnan bakom dessa skapelser heter Anna Wrigstad Östberg. Gå in på henne hemsida; annakeramik.se och kika på hennes övriga sortiment samt återförsäljare.


Dessa två muggar låg i en korg med andra sortering - och kostade bara 100 kr/styck.!! Lite "nålstick" - men i övrigt flefria - och helt UNDERBARA. Perfekt form, goda att dricka ut, sköna att hålla i och vackra att se på. Ångrar att jag inte köpte minst två till...


Ha nu en fin torsdag!
Vi åker upp till stugan i Härjedalen i eftermiddag. Lite si och så med uppkopplingen där uppe, men jag försöker göra något inlägg.
Kramen

6 kommentarer:

Unknown sa...

Oj vilka fina!! Vill oxå ha! Hoppas det finns fler när man lyckas pallra sig dit. Kram!!

Hemmavid sa...

Om ni är hemma i Trönö ngt i sommar tkr jag ABSOLUT att ni måste besöka Växbo Keramik! De är sååå vackra - och 100 kr/st är ju som hittat!

kramen

dagdrömmar i vitt sa...

Hihi där är de ju, som du visade innan väl?? eller är det jag som är helt snurr??:)
De är så himla vackra. Dom har du väl framme hela tiden.
Hoppas nu ni får det riktigt skönt i stugan, vi far ner till skåne. OCh släkten där. Ska bli så himla kul;)
Kramkram / NEttan

Monica sa...

Vilka fina, skulle också vilja ha=)
Nu ska du ha en fin, solig(kanske) och trevlig midsommar/ Kram Monica

dagdrömmar i vitt sa...

Oj var visst här på samma inlägg igår, men jag vill bara kika in och önska dig en glad midsommarafton<3
Kramkram / nettan

Vilmas Hus sa...

Fina koppar! Önskar dig en riktigt härlig midsommar! Nu är vi på väg till Värmland för att fira med tjocka släkten:)

Kram Charlotte