fredag 25 november 2011

Det strålar en stjärna


Nu har adventstjärnorna kommit upp i två av köksfönstren (vi har tre).


I lilla fönstret ovanför diskbänken har jag inte riktigt bestämt mig för vad jag vill ha ännu (-kanske lite sent att fundera på det nu... )


Kanske ska jag köpa en ljusstake av lite mindre modell. Har sett att många av er där ute i blogglandet har så fina vita hjärtformade ljusstakar...


... eller så blir det en till stjärna...

Vad ska ni göra i helgen då?
Jag ska fortsätta att adventspiffa lite. Byta gardiner i köket och ta in lilla adventsgranen!

Ha nu en fin fredagkväll!
Kramen Jenny

7 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Dina adventsstjärnor är jättefina :)
Ha en mysig första adventshelg!
kram Tini

LissasVita sa...

Adventsstjärnor kan verkligen plocka fram myset!! Fint! Kram Lisbeth

Änglarum sa...

Det är så mysigt att få upp alla stjärnor..Här blir det jobb för hela slanten! kramiz Jessica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Stjärnor är jättefint, lyser så vackert och milt ljus. Här har vi en salig blandning av olika i alla rum, har tänk satsa på lite mer lika.
Ha en härlig adventshelg
Kramar
AnnaMaria

zockervadd sa...

Vilken fin julstjärna du har!

Visst är det härligt när man äntligen får sätta upp dessa skönheter:-D

Kram Jenny

Unknown sa...

Låter som en mysig helg Jenny :-)
Hjärteformade stakarna är jättefina tkr jag.
Här ska det först botas bakfylla, sedan fotboll och kvällsjobb. Imorgon blir det träning och mer mys. <3

Ha en jättefin helg!

Kram

Rapport till Vänfors sa...

Vilken vacker stjärna och fina bilder, stämmningsfulla.
Kram Annika