Hejsan på er!
Tisdag idag då. Men inte vilken tisdag som helst utan -Fettisdag. Semmeldagen♥
Hur vill du äta din semla? Med varm mjölk, eller gör du som jag och avnjuter den "som den är".
Först börjar jag med locket och sedan resten av bullen. Gillar de med lös mandelmassa bäst!
Kramen Jenny