måndag 28 november 2011

Adventsgran


Halli hallå!

Hur har ni det?
Är det bara jag som tycker att det är ovanligt segt just nu? Jag är sååå trött..


Kanske även lite förkylning på gång tror jag. Känner mig frusen, svider i ögonen och så är jag snuvig..
Dottern var hemma från skolan idag. Hon hade sån huvudvärk igår kväll och hade även lite feber. Idag är hon dock piggare!



Visar vår lilla adventsgran som står i en gammal bucklig zinkhink i hallen. De söta små ♥ kommer från SIA.

Kramen Jenny

8 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Härlig adventsgran i ett ljuvligt ämbar 1
Krya på er !
Kraam
Sanne

Vintage House sa...

Hej
Kanonfin gran
hoppas du känner dig bättre
kram
sandra

Ockes Vita Villa sa...

Hej Jenny! Inte är du ensam om att känna dig hängig.. Skulle pyntat min lilla adventsgran idag, men hamnade på soffan, helt slut...
Granen din är jätte fin:)
Kram Angelica och krya på er!

Monica sa...

Du pysslar och gör det så fint, men med trötthet jag vet vad du menar, nu är visseligen min seghet på väg bort efter en helvetes förkylning som inte vill riktigt släppa taget, har fortfarande lite hosta, det var nog den där 100 dagars hostan som det pratades om.. hoppas du klara dig från den. Och kan man stoppa den i grinden som man säger så ta echinagard. Ha en bra vecka kram kram Monica

Unknown sa...

Mmm... man får vara på sin vakt nu. Förkylningar vill ju gärna komma nu när vi är som mest slitna. Hoppas hela familjen håller sig frisk nu och att Anton också mår bättre.

Kram kram

Vilmas Hus sa...

Visst är det mysigt med dessa små granar!

Ha en fin dag!
Kram Charlotte

Rapport till Vänfors sa...

Jättefin gran...och "kulorna"t till.
Börja äta D-vitamin, kan hjälpa mot vintertrötthet. För mig är de toppen.
Kram Annika

zockervadd sa...

Nä du är INTE ensam. Fy vad trött och energilös jag är... behöver snö. NU!

Underbar gran!!!

Kram Jenny