Godmorgon på er denna första dag på den första"riktiga" vardagsveckan detta år!
I går kväll när vi kom hem från Norge hade jag fått TVÅ fina bloggawards - en från Lisa med bloggen Frelugan och en från Jennie - Gamla skolan. Tusen, tusen tack tjejer - det värmer verkligen.
Awarden heter
Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste" och utnämningen ges till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter.
♥ ♥ ♥
Får man awarden ska man tacka den som gett, länka - och ge vidare till fem bloggare som är värda att uppmärksammas lite extra!
Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste" och utnämningen ges till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter.
♥ ♥ ♥
Får man awarden ska man tacka den som gett, länka - och ge vidare till fem bloggare som är värda att uppmärksammas lite extra!
Jag skickar den vidare till följande fem härliga damer;
Jenny - Fånga dagen
Helena - Ullvi32
Tina - The Shed
Malin - My white Mess
Sonja - Hammarsbacken
Gör ett besök hos dessa bloggar - klicka bara på länken för att komma dit- massor av härlig inspiration att hämta!
♥♥♥
Kramen Jenny


