torsdag 29 mars 2012

Utlottning!


Hej alla!

Hoppas att ni har en fin dag - och att ni är lite sugna på en utlottning?

Jag firar ett årsjubileum på bloggen och lottar ut denna underbart fina kruka från Månses Design.


Kvinnan bakom företaget heter Malin Eliasson Sahlin och bor här i Söderhamn.

Förutom butik i hemmet säljs hennes vackra krukor, koppar, muggar, tallrikar och annat porslin i buktiker runt om i landet - från Gällivare till Helsningborg - och även i en del butiker utomlands!  Malin har även en egen webshop - som är väl värd ett besök!


"With the pure and simple, one can do as one pleases" (M. Eliasson Sahlin)

Regler för att delta;
En lott - skriv en kommentar på detta inlägg
Två lotter - skriv en kommentar och bli följare av Hemmavid
Tre lotter - skriv en kommentar, bli följare och länka till tävlingen från din blogg!

Tävlingen pågår fram till 15 april
Har du ingen blogg så går det bra att vara med ändå! Glöm då inte att skriva ditt namn!
Lycka till

Kramen Jenny

48 kommentarer:

Änglarum sa...

Så klart jag vill vara med i din fina utlottning! tre lotter tack!nu håller jag tummarna! kram Jessica

emmashem sa...

Mycket vacker kruka...2lotter tack. Har lagt till mig som följare. (fast jag hade dig såklart redan i min lista favoriter i datorn;))
Nu håller jag tummetott!!
Kram Emma

Vivishagerom sa...

Jeg prøver lykken med 2 lodd!

Anonym sa...

Jag tar en lott=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Unknown sa...

Halloj :-)
Vilken finfin kruka :-)

Hoppas lillgubben är bättre, sicken otur man får ha :'(

Kram kram

Farfars stuga sa...

Vilken fin blogg jag sprang på och när chansen att vinna en sådan fin sak som jag spanat på så länge finns tar jag chansen.

Tre lotter tack, följer och länkar.

Cia

Helena - ullvi32 sa...

Hej hopp vännen!
Ja du hade rätt, detta gjorde mig genast piggare.
Följer ju redan så 3 lottter till mig!
Kraam Helena

LissasVita sa...

Så klart jag vill vara med i din fina utlottning!!3 lotter har jag skrapat ihop....Kramen Lisbeth

Anonym sa...

Åhh, krukan är helt underbar. Klart jag vill vara med o tävla.

Anna Gryth (abertholdson85@hotmail.com)

Tina sa...

Grattis till ditt årsjubileum!
Klart jag är med på tre lotter, tack.

kram o trevlig helg på dig

Anonym sa...

Hej och Grattis!
Jag är gärna med i din utlottning, en lott tack :)

Trevlig helg!

-Minna-

Anonym sa...

Jag tar en lott :)
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

zockervadd sa...

Följare är jag redan så det får bli två lotter då jag har nåt knas på min sida.
Superfin kruka!
Hoppas ni får en trevlig helg vännen!
Kram Jenny

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen och gratiss på bloggårsdagen! =)

Klart jag vill vara med och tävla - kommenterar, länkar och följer sedan tidigare så då kniper jag tre lotter.

Kika gärna in hos mig, jag har en utlottning i samarbete med nätbutiken Caesar's hem. Du kanske vill vara med? =)

Kram Emma

Vita huset 28 sa...

Hej grattis till 1 år i blogglandia!

Klart jag är med o firar med dig, jättefin kruka. Tar 1 lott tack.

Missa inte min utlottning :)

Kram Camilla

Renée sa...

Hej! JAg tar en liten lott och hoppas på tur!
rej74@hotmail.com

Helena sa...

Grattis till 1 år! Jag tar 3 lotter och håller tummar och tår. kram Helena

Alexandra sa...

Hej Hej! Åh så fin. jag vill gärna vara med i din utlottning. Jag tar 1 st lott, tack! Tack för en bra blogg.
kram
alexandra
stjarna_93@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan! Jag vill jätte gärna vara med i din utlottning. Jag tar 1 st lott, tack! Ha en bra påsk!
Pernilla
pernillaeriksson1@hotmail.com

Jenny sa...

Hej Jenny!
Grattis till 1 år med bloggen!
Jag är gärna med i utlottningen och tar 3 lotter tack, har lagt till mig som följare och länkar med bild hos mig.

Kraam Jenny

vitagavlar.blogspot.com sa...

Vilken fin kruka! Jag är gärna med i din utlottning & GRATTIS till 1-årsjubileumet!
Jag länkar och lägger till dig bland mina bloggar i Vänstermarginalen, blir det tre lotter då tro?!
Kram Lisa

vitagavlar.blogspot.com sa...

Pst...nu la jag till mig som följare...
Kram Lisa

Anonym sa...

Hej! Så kul hittade en ny fin blogg och en ny härlig keramiker.Jag tar en lott.Tack.
Hälsn Birgitta

thomas.martensdratt@telia.com

Angelica Little Corner of Crafts sa...

ja jag vill vara med! Följare är jag sen förr! Vilket fint pris! Och kul med ett nytt ställe när man är i krokarna! Kram!

Anonym sa...

Grattis till ditt första år! Super fin blogg!
En lott tack!

//Linda Horndahl
(lindahorndahl@gmail.com)

Anna sa...

Grattis till ditt första år med bloggen! Vilken fin vinst! Klart jag vill vara med och testa lyckan!

Lägger till mig som följare så två lotter tack!

Anonym sa...

Hejsan
Vilken vacker kruka. DEN skulle passa hemma hos mig.
Jag tar 2 lotter för kommentar och följare sedan en tid.
Glad Påsk
hälsar
Lena i Kalmar
lena.idbrant@telia.com

Torpliv sa...

Hej! Jag är gärna med i din fina utlottning! Och så roligt att du ville vara med i min och att jag fick hitta hit, till din fina blogg! Här tittar jag gärna in igen =) Kram Petra

Anonym sa...

Hej!
Vilken mysig blogg du har, och grattis på bloggårsdagen...
Vill gärna vara med i din fina utlottning, så 2 lotter tack.
Kommentar + blev följare
Nu hoppas jag på TUUUUR!
Ha det bra och Glad Påsk önskar ragna_marie
ragna_marie@hotmail.com

Lili sa...

Jag är gärna med,och tar en lott,tack!
Hoppas på tur!

mail:he-jasmine@163.com

Anonym sa...

Så snygg kruka! Jag hoppas på tur med EN lott ,tack. mvh Maria Edvardsson
krokbacken16@hotmail.com

A House With A View sa...

Vilken jättefin utlottning du har, jag vill gärna vara med i den!! Helt ljuuuvlig kruka!!! Länkar från mig och har din blogg på min länklista. Deltar alltså med tre lotter:)

Hoppas hoppas hoppas...

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Lantligt i smultronbacken sa...

Åhh, jag gillar verkligen Måses design och vill gärna vara med i utlottningen. Tar två lotter tack och blir följare.

Kram Teres

Carola L sa...

Jag är med och har länkat_ http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/april/kruka.html

carola(at)officefixarna.com

Anna Berglund-Lundkvist sa...

Jag är supergärna med och hoppas på turen med en ynka liten lott

anna.berglund70@yahoo.se

Anna Berglund-Lundkvist sa...

Jag är supergärna med och hoppas på turen med en ynka liten lott

anna.berglund70@yahoo.se

Jenny sa...

jag är med :)
J_e_n_n_y@hotmail.com

House of Design sa...

Hej!

Jag fångar 3 lotter
kommenterat, följer (MER ÄN GÄrNA!!!)
& länkar till tävlingen på min blogg
(http://thehouseofdesign.blogspot.se/2012/04/bloggkvall.html)

kram

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Hej!! Blir gärna med o dra en lott till Norge, Klem Anna

Anonym sa...

Hoppas på tur med en lott att få vinna denna underbart fina kruka!!
Grattis på ettår dagen också förresten!
Britt
britt.jonesig@teliacom

Anonym sa...

Vilken fin kruka! Vill prova med en lott. Kul att jag hittade till din fina blogg och Månses design.
Ulrica

kavallinskan sa...

Jättefin kruka...den vill jag gärna vinna! Jag tar 3 lotter tack.
kram

Spacegirl sa...

Grattis!

Jag är gärna med och jag tar en lott.

AnnapåGrönkulla sa...

Grattis! Grymt fin kruka och precis min stil! Jag tar 3 lotter och håller tummarna så hårt jag bara kan :) Har lagt till mig som följare och länkat i högra spalten på min blogg. Ha en trevlig helg!

mari sa...

En lott - och mycket tur!

mari.utan.e@hotmail.se

Carina sa...

Hej!
Såklart jag är med i din utlottning, tar 1 lott!
Kram Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Anonym sa...

Jag tar gärna 1 lott och hoppas på massa tur!!

Hälsningar

Martina
martinaerikssons@gmail.com

Smilla sa...

Senaste laget men jag hoppas ändå på tur :)

Tar en lott.