onsdag 29 juni 2011

En dag på stranden...


Så fantastiskt skönt väder det har varit idag! Helt perfekt för en soldyrkare och badälskare som mig!

Jag och barnen packade matsäck och badkläder och drog till stranden! När klockan började närma sig 16.30 var det ingen av oss som egentligen ville åka hem.. Men magarna började kurra och kylväskan var i stort sett tom så vi fick motvilligt ge oss av hem igen!


Imorgon utlovas ännu en varm dag (innan regnet kommer på fredag), så det gäller att passa på! 
Badkläderna är redan packade - så imorgon drar vi till stranden igen!

Hoppas att ni haft en ljuvlig onsdag!
Kramen Jenny

5 kommentarer:

Mjuka sa...

Låter så skönt! Så regnet kommer på fredag??? Då skall vi ju ha föräldrafest på sländan.
Låter som du har det riktigt gott!
Kram Malin

dagdrömmar i vitt sa...

Vilken härlig dag;) Låter fantastiskt. Glöm inte solskydd bara,hihi, jag tjatar och tjatar om det. Men solen är väldigt farlig i år.
Jag kan verkligen sakna de dagar då man tog barnen och kompisar och for och badade. Men mina är ju stora och jobbar;( Samtidigt skönt att de tjänar sina egna pengar. Det har alltid varit viktigt för oss att lära barnen om pengars värde.
Och så får jag ju mer egentid...som jag har svårt att fylla, måste lära om;)
Ha en skön dag med sol och bad!!
Kramkram / NEttan

Vilmas Hus sa...

Det låter riktigt skönt!! Tack för awarden, får fundera på vad jag ska skriva, är ju inte det lättaste;)

Ha en riktigt härlig dag på stranden! Själv jobbar jag i värmen! Det går det med!

Kram Charlotte

Vintage House sa...

Det låter så härligt med stranden:)
man måste passa på när det går..
ha det så gott på stranden.
kram
sandra

Lisa sa...

Jaha såklart att det blir regn till helgen vi ska ju åka hem till Sverige,haha. Men de gör inget, får bli solarium och badhus. Ha nu en till lika härlig dag på stranden ...

Kram Lisa