lördag 24 november 2012

Snart advent!


Hoppsan...

... det gick visst nästan en veckas blogguppehåll igen...

Förstår inte var dagarna och kvällarna tar vägen...
Men det är ju bra det - för då har vi snart advent här!


Sen är det ju det här med att ha saker att fota här hemma och dela med sig på bloggen... Det är mörkt då man kommer hem och lusten att såväl som pyssla som att fotografera infinner sig liksom inte riktigt...

Hur är det med er? Är ni fyllda med pysselsug så här i slutet av november??


Jag känner på mig att det kommer att vända - snart, mycket snart... Advent står för dörren och det brukar innebära en nystart för inredningslusten!
Jag måste erkänna att jag har fuskat lite... Köpte en ny adventsljusstake igår som jag bara var "tvungen" att testa.. 

Ha en finfin lördag kväll. 
Kramen Jenny

5 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Jeg gleder meg veldig til advent, for da kan jeg begynne å pynte! Lurer på om jeg må lage til adventlysene snart, slik at dem er klare!

Ønsker deg en fortsatt fin lørdag! klem

~ INA ~ Inas☆House sa...

Jag har sprungit som en toka här hemma och hängt upp stjärnor och stakar. Idag får man liksom göra det.. *fniss* ..fast det är en vecka kvar till advent. :)
I morgon ska jag plocka det sista sen är det klart till advent. Tomtar och annat lull får ligga kvar i kartongerna ett tag till.

Ha en toppenkväll!

Kraam
Ina

Unknown sa...

Jag paddlar jättemycket i slutet av november... Eller? ;-)
Som jag sagt tidigare, var sak har sin tid, bloggen likaså. Men du slas inte trio att du kan smitta undan, vi komet fortsätta att hålla utkik med lykta efter dina inlägg ;-)
Kram kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Inget pysslande här heller, men som du skriver det kommer i dec.
Idag skulle man ju kolla alla stjärnor och slingor så dom lyser, bra och ha en ny och sätta upp.
Kramar
AnnaMaria

Rose Garden Malevik sa...

Hej Jenny
javisst e de lite lite mysigt nu.....å kul med lite nya saker...
å missa nu inte.....

P
A
R
T
Y
T

fortsätter.....
redan 67 fina bloggar med
VÄLKOMMEN
Håkan