tisdag 27 november 2012

God kväll!


Halloj!

I helgen gjorde jag lite advent i ena köksfönstret.. 
Hade lite svårt att hålla mig... 



Än så länge så är det bara i ett av fönstren som det är advent, men tänkte att jag skulle passa på att pynta lite mer på torsdag då jag inte börjar förrän efter lunch. På fredag åker vi nämligen till Stockholm, och kommer inte hem förrän lördag eftermiddag kväll...


Det blir ju sån skillnad när man får lite mer ljus från en adventsstake eller en stjärna, eller hur?

Kramen Jenny


5 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Så koselig som du har gjort det! Jeg gleder meg veldig til advent, og alle sakene er funnet fram.

Klem Vivi

Levindas Värld sa...

Jag har också börjat adventspiffa, kunde inte heller hålla mig :) Och visst blir det som du säger väldigt mysigt med lite extra ljus från ljusstakar å stjärnor! Fin stake du har förresten!

Må så gott!

~ INA ~ Inas☆House sa...

Visst är det mysigt med lite extra ljus. Precis vad vi behöver nu dessa mörka tider. :)

Ha det bäst!
Kraam!
Ina

Unknown sa...

Absolut, det lyser upp och framför allt är det ett mysigt sken i mörkret.
Så trevligt med Stockholm :-) och vad skönt att du får en sovmorgon i veckan, även om du antagligen får paya tillbaka med någon extra sen eftermiddag.
Ha en fin dag
Kram kram

Anonym sa...

Supermysigt!!! Adventsljusstakar och stjärnor ger en underbar känsla och ett så fint sken.
Ha det gott
Kram
AC