fredag 2 mars 2012

Skattkista!


Hallojsan på er!

Fredag igen... Och inte vilken fredag som helst - utan vet ni vad? Nu väntar en veckas sportlov! Helt underbart!


Dottern har varit sjuk hela veckan, hög feber och huvudvärk sedan i söndags- ingen förkylning, ingen hosta, inte snorig eller halsont - bara feber... Hoppas att hon hinner piggna på sig nu så att vi kan njuta av sportlovet ordentligt!


Igår var jag och kollegan C på en konkursutförsäljning på en "prylbod"/loppis. Gjorde några fynd. Bland annat den här söta träkistan för 50 kronor! Vad den ska användas till är fortfarande osäkert, men nöjd med mitt fynd är jag!

Hoppas ni haft en fin vecka och att ni njuter av fredag kvällen!

Kramen Jenny

5 kommentarer:

Evashusotorp sa...

Hoppas ni får en riktigt fin å härlig sportlovsvecka.
KRAM
Eva

Lisa sa...

Hej fina..Oj stackars dottern, hoppas hon piggar på sig. Ja du de verkar gå en massa virus just nu. Men dig tycker jag då inte de minsta synd om JAG VILL också ha en sån där superfyndlada att rota runt i...Är så avundsglad för din din skull. Jisses sååå snygga saker, vilken dockvagn. Man bara dånar ju av lycka..Suck...Ja du vilken skattkammare du har. Önskar dig en underbar helg och ett riktigt soligt och skönt sportlov...

Kram Lisa

LissasVita sa...

De där gamla kistorna ...de är så vackra,väcker något inuti en....Kramen Lisbeth

Änglarum sa...

Åh vilken fin liten kista! hoppas ni slipper fler förkylnings åkommor nu!Trevlig helg!kram Jessica

Ockes Vita Villa sa...

Vilket fynd!
Det är ngt speciellt med dom där gamla kistorna, jag har en
ståendes här hemma under trappan... Kan bara inte bestämma mig om jag vill måla den eller inte.
Kramar Angelica