tisdag 27 september 2011

Höstens sista?


Trots att det snart är slut på september så blommar mina marktäckande rosor...
Tillsammans med några pionblad pryder de nu mitt köksbord.


Hoppas ni haft en fin start på veckan. Här håller vi på med diverse småfix. Jag håller på att måla väggar i sonens rum - vita ;0). Maken håller på att fixa "fuskspröjs" till våra fönster. Det blir verkligen jättebra! Ska fota och visa er senare. 


Planen är att vi ska byta ut alla fönster så småningom - med riktiga spröjs. Hittills har vi bytt ut de två fönstren i vårt sovrum, samt i sonens rum.

Ha en fin tisdagkväll och en bra onsdag!
Kramen Jenny

3 kommentarer:

Lisa sa...

Hej min vän..Ja att renovera tar sin tid och man vill ju ibland att allt ska vara helst klart igår. Men det kan ju vara värt att vänta ibland. Kommer nog att bli så fint hos er. Ljuvliga bilder du har idag..

Kram Lisa

freddesvitahem sa...

Oj här var det full fart. Ta vara på det sista och fixar till sonens rum. Härligt.
Ditt hjärta från miljögården är jättefint. Har sett liknande med sådangt grovt tyg.
Snyggt.
Ha en strålande dag.
Kramis

zockervadd sa...

Underbart att kunna ta in sån fin blomma från trädgården och förgylla den här hösten/vintern som kommer med stormsteg...(funderar om jag ska gå till grannen och palla lite;-)

KRAM <3