fredag 16 september 2011

Fredag


Så var det äntligen fredag igen..

Hela veckan har alarmet på mobilen gått igång alldeles för tidigt.. Innan jag hunnit sova klart.
I morgon ställer jag ingen klocka, utan tar en lång och skön sovmorgon.

Så skönt att barnen har blivit så stora så att de "klarar sig själva" en stund på morgonen om de vaknar före mig.. Maken är fortfarande på älgjakt i norrbotten så vi har ännu en myshelg, "bara" barnen och jag.


Har tagit bort lite blå/vitt i farstun och fått in lite mer höst (även om mina marktäckande rosor fortfarande påminner om sommaren...)

Hoppas ni får en riktigt mysig fredagkväll!
Kramen Jenny

4 kommentarer:

Helena -Hemma hos oss sa...

Låter helt underbart, sovmorgon för en annan är ett främmande begrepp :)
Ser fram emot den dagen då våra små också klarar sig själva på mornarna!
Trevlig helg!

zockervadd sa...

Hoppas du får en skön helg med massor av sömn:-)
Och vad fint du hade på hyllorna!
Kram

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen, vad härligt med myshelg och sovmorgon. Det blir det inte här. Här är det basket klockan nio i morgon bitti,,,
Ha det så gott <3 nettan

Lisa sa...

Morrn ja jag är lite efter.. Snigelbandet du vet. SÅ fint du har gjort i hallen , underbart. Härligt med sovmorgon har precis haft en jag med. Ha en go myshelg och njut...

Kram Lisa