torsdag 28 april 2011

En bra sås reder sig själv...

En liten bit i taget...



Snart, snart är det klart i farstun och jag ska då visa er helheten.



Är så nöjd med att jag lyckats dra detta projekt i hamn på egen hand. Är ingen hejjare på att snickra eller skruva upp saker - men har insett att jag måste lära mig. Tycker inte om att vara beroende av andra, att behöva vänta tills man kan få hjälp!


Nej, ett bra fruntimmer får reda sig själv!

Idag har jag snickrat ihop en hatthylla, denna är nu grunmålad och ska målas igen och sättas upp imorgon! Jag har skruvat upp en klädstång, krokar att hänga jackor på och skruvar upp tavellister ovanför byrån!



- Det går nog fortare om pappa hjälper dig, sa sonen idag när jag stod och skruvade upp klädstången i det som ska bli vår klädförvaring.
- Det gör det säkert, svarade jag. Men jag VILL och SKA göra det här själv!



Hoppas att ni haft en skön torsdag.. Visst är det otroligt vad veckorna går fort. Bara en dag kvar av påsklovet och sen är det vardag igen...

Kramen!

1 kommentar:

Vintage House sa...

hej
Underbart att du gör det själv.....
kommer bli super.
kram
sandra