onsdag 3 april 2013

Årets upplaga


Hej!

Påsklovet fortsätter här hemma. Till skillnad från igår - när jag fick tillbringa större delen av dagen på egen hand - så har vi nu huset "fullt" av ungar då barnen har en varsin kompis här! 

Tror jag föredrar det sistnämnda ändå :) 


Har köpt ett nytt kuddfodral till soffkuddarna i vardagsrummet. Älskar verkligen fjärilar - och årets upplaga från H&M Home gör sig bra mot förra årets fjärilskudde. 

Ha en finfin onsdag nu. 
Jag ska dricka en kopp te och sen blir det en härlig promenad i solskenet!
Kramen Jenny

7 kommentarer:

Änglarum sa...

Hej! vilka läckra kuddar :) härligt med huset fullt (i bland) hi hi..må så gott i solen! kraaam Jessica

Home Bohemia sa...

Jättefina kuddar...H&M Home har mycket fint!! Är på jakt efter nya till min soffa...ska nog besöka butiken igen i Stockholm när jag åker dit nästa vecka:))/Maria

~ INA ~ Inas☆House sa...

Superfina kuddar! HM kan få till det riktigt bra ibland. :) Jag gillar också fjärilar. De är så graciösa och vackra. :)

Kram på dig!

Melody and M.E sa...

Jättefina kuddar! Älskar fjärilar!
Roligt att jag hittade din blogg!
Kram
Melodys matte

Anonym sa...

Låter som du har det riktigt mysigt.
Så fina kuddar. Vackert med fjärilar.
Må så gott och gona dig i solen
kram
AC

katha´s kortmakeri sa...

En fjärils nörd här också så fina kuddar...
Ha de gott!
Kram Katha

Huset på Backavägen sa...

Jättefina kuddar! Visst är det härligt när huset är fullt. Så roligt att smyga runt och lyssna på dom, man bara står och ler av härliga barn! Ha en skön helg!
Kram Anki