fredag 20 april 2012

Månses Design


Godkväll kära ni!

Visst är det väl något särskilt med fredagar?
Det är så härligt att packa ihop på fredag eftermiddag och åka hem och bara vara...

Idag ska jag lyfta fram en duktig Hälsingetjej som heter Malin Eliasson Sahlin - kvinnan bakom Månses Design.


Hennes keramik säljs förutom i olika butiker även via nätbutiken; Månses Design.

Själv har jag köpt två finfina kaffemuggar med tillhörande lock (förutom den fina krukan som jag lottade ut här på bloggen när jag firade ett år).


Motivet med fjärilar tilltalar mig verkligen. Älskar fjärilar.. Har till och med en som tatuering på utsidan av vaden...

4 kommentarer:

Helena - ullvi32 sa...

Finfint, om du älskar fjärilar så måste du ha köpt dekorfjärilarna från ikea, typ wallies. Går ju att fästa på vad som helst :)
Trevlig helg vännen!!
Kraam

Jenny sa...

Hej Jenny!
Vilken fin keramik!

Fjärilar gillar jag oxå, kul att du har en tatuerad på benet:)

Ha en skön helg,

Kraam Jenny

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Superfina muggar! Här är en till som älskar fjärilar. Hade ju turen att hitta två stora skolplanscher med fjärilar på - I love!
Ha en fin helg!

Kram ♥

Anna sa...

Tusen tack för den underbara krukan som jag vann hos dig! Sååå himlans fin! Jag blev så glad!

Månses design kommer jag lägga på minnet!

Kramen