torsdag 19 april 2012

Inte så ofta


Hejsan på er!

Torsdag kväll igen.. redan..
Men ingen vårvärme i sikte, snarare tvärtom. Helgens väder ser ut att bli ett riktigt busväder..


Dagens bilder är faktiskt tagna i vårt badrum - vilket inte händer så ofta.
Detta är det rum som känns minst lockande att visa här på bloggen.

Gillar inte den gula våtrumstapeten eller mattan... Att renovera badrum är dock en ganska så dyr historia - som vi inte prioriterar just nu...
Försöker dock att göra det bästa av situationen och fixar små gulliga stilleben lite varstans.


Den söta tvålkoppen med lock från Ib Larsen kommer från nätbutiken Jordgubbar med mjölk. Även tvålen kommer därifrån.

Ha en fin torsdag kväll!
Kramen Jenny

6 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Hei

Kjempe fine bilder fra badet ditt.

Behagelige farger! Ønsker deg en fin kveld.

Tina sa...

Det var en väldigt fin tvålkopp iaf!
Nä, i badrummet är det så svårt att fota, jag får bara en massa reflexer från kaklet. Ser så konstigt ut..

kram o trevlig helg

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken fin tvålkopp, och den nätbutiken var ny för mig. La den bland mina favoriter och ska kika in där i em.
Ha en fin helg
Kramar
AnnaMaria

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen!
Skönt att höra att det är fler än vi som har våtrumstapet i badrummet! ;) Jättefina detaljer.

Kram ♥

Vita små hjärtan sa...

Ja det är mycket man vill, men ibland får man vänta. Göra små fina stilleben som du kan förgylla lite :)
Ha en fin helg.
Kram Agnetha

LissasVita sa...

Du gör som jag i mitt badrum...piffar till med detaljer...det blir ändå inte som jag vill...försöker göra blickfång sp man slipper se resten... Kramen Lisbeth