tisdag 3 januari 2012

Sköna dagar


Hejsan godingar!

Hoppas att ni haft en fin tisdag.
Vi njuter av ledigheten. Kom faktiskt i säng liiite tidigare - och upp liiite tidigare i morse. Så innan jobbveckan tar vid nästa måndag så kanske vi är någolunda på rätt varv igen..


Idag har vi varit och kikat på mellandagsrean i "grannsta´n". Både lunch och fika på stan också. Lyxigt!


Dagens bilder är redigerade i ett - för mig - nytt program som heter pixlr.com. Ett gratisprogram där man kan styla om sina fotografier på olika sätt. Prova gärna, det är verkligen skoj!


Fick tips av Emma med bloggen; Emmas vita drömmar. Hon visar alltid så fina och effektfulla bilder.
Kika in hos henne så kommer du till en fantastisk blogg!
Kramen Jenny

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Otroligt fina bilder och en fin blogg.

Kram från Siv i Dalarna♥

Vita små hjärtan sa...

Låter som en mysig och trivsam tillvaro! Passa på att njuta av ledigheten
Kram Agnetha

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen. Vilken lyxdag. även om man inget handar:).
Å det programet måste jag ladda hem!
Ha det så gott:€
Kramkram<3nettan

Vintage House sa...

Hej
Låter som en kanondag och härliga bilder du har fått till...
Tusen och åter tusen tack för din ord hos mig det värmer gott:)
Att säga nej tror jag är väldigt viktigt...
kram sandra

Rapport till Vänfors sa...

Vita tulpaner...mums:)
Kram Annika

Hammarsbacken sa...

Mysiga bilder. Det redigeringsprogrammet får jag prova.
Kram Sonja.

zockervadd sa...

Underbart med reashopping och mys på stan.
Fina bilder oxå. Det är kul att man kan pimpa till de där fotona lite. Ska kolla in det där programmet jag med:-)

Kram Jenny

Helena - ullvi32 sa...

Visst är det kul att "leka lite med bilderna". Själv använder jag Photoscape, bara att ladda hem gratis.

Så du har lyckats vända lite på dygnet, det har inte vi, helt hopplöst det här! Vet inte hur måndagen kommer att bli!

Ha en bra dag, kramar Helena

Vilmas Hus sa...

Härligt med ledighet!! Roligt att du tyckte om vårt sovrum! Jag är jättenöjd=)

Ha en bra dag!
Kram Charlotte

Himlavit sa...

Å jag älskar vita tulpaner, vad fint du har.

God fortsättning
Kram Tessan